Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer
Välkommen, Gäst
E-post: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Hur arbetar egentligen e-handlare med sin e-postmarknadsföring?

Hur arbetar egentligen e-handlare med sin e-postmarknadsföring? 14 jul 2014 12:37 #49950

De flesta företag och e-handlare kommunicerar idag med sina kunder/prenumeranter via e-post. Det vanligaste är ett nyhetsbrev som skickas ut veckovis eller månadsvis. Men är det verkligen den mest gynnsamma praktiken? E-postmarknadsföring är fortfarande den mest effektiva kanalen för digital marknadsföring vilket gör att strukturerat och djupgående arbete är en oerhört bra investering. Här kan ni läsa om hur Rule hjälper sina kunder med omfattande helhetsplaner för e-postmarknadsföring: Helhetsplan e-postmarknadsföring med RuleMailer.

Elias
www.rule.se
Senast redigerad: 14 jul 2014 13:09 av Elias.
Moderatorer: Patrik Nilsson

Välj kommun från listan