IT-proffs söker ett IT-proffs (JavaScript)

1
1
Hej!

Vi är två personer från IT-branschen i Stockholm som ligger i startgroparna för att starta eget. Jag jobbar som CTO på ett IT-säkerhetsföretag och min partner jobbar som Senior Automation Engineer inom Linux på ett större bolag.

Vi utvecklar just nu en beta-version av en tjänst vi planerar att släppa i september och letar nu efter ytterligare en utvecklare som vill gå in som delägare i bolaget. Hittar vi rätt person delas bolaget upp i likadana ägarandelar mellan oss. Ingen insatts mer än arbete kommer krävas. vi planerar att alla skall kunna anställas på heltid i september/oktober.

Personen vi letar efter skall vara väldigt vass på JavaScript och kunna utveckla appar i Titanium Appcelerator. Appen i sig själv är inte jätteavancerad men det kommer krävas att vi lägger ner åtskilliga timmar under sommaren, speciellt på backendsidan, vilket min kollega ansvarar för.

Vi har även en styrelse i bolaget bestående av 3 extremt erfarna individer från Stockholms IT-värld som dels kommer investera i bolaget och även arbeta för en större investering i september.

Under sommaren kommer vi också att vara finansierade av ALMI, dessa pengar kommer dock inte kunna användas till löner utan skall användas till marknadsföring och eventuella externa utvecklingsresurser.

Är du app-utvecklare, alternativt och gärna grym på JavaScript, hör gärna dig till oss snarast så berättar vi mer. Distansjobb är inget problem.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.