Swedbank är outhärdligt dåliga (VARNING!!!)

1
Hej alla glada företagare!

🙂

Efter några år inom vården bestämde jag mig för att starta företag på egen hand. Friskvård, bland annat
Gick till swedbank, eftersom de finns på orten för företaget, vi bor på landet. Jag fick konto med internetbanken och dosa och egen bankman.

- Men personalen på swedbank har noll koll på någonting.
- De är vimsiga, och okunniga.
- Deras internetbank för företag känns som 90-talet. Ingenting fungerar, supporten sover eller svarar inte och inför mötet med bankpersonalen på kontoret så hade de glömt bort mötet.
- Det känns som om personalen jävlas med sina kunder.

De tittar inte ens sin kund i ögonen under mötet. Oförskämt, eftersom jag med min vårdarbetserfarenhet vet värdet av ögonkontakt.

Jag bytte bank till SEB. 🙂

Jag säger som jag säger till mina kollegor på företagshotellet: UNDVIK SWEDBANK!!!!
367
46
Bank är en förtroendebranch. Det tar sannolikt åratal för en bank som var tvungen att sparka både styrelseordförande och VD på en och samma stämma att återuppråtta banken och återvinna förtroendet. Som överheten är så blir ock undersåten... -det dyker nog upp någon kommunikationsdirektör eller annan HR-tramsperson som skall styra upp kundrelationerna..
Redaktuellt

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.