Letar du investering? Du har hittat det!

8
Hej,

Flertal miljoner per anställd.

Inget nytt, men möjligheterna ifrån min position är enorma.

Är ni verkligen intresserade av en investering med säkert upplägg, och tydlig vinnstplan, väldigt lätt att kolla upp.

Hör av er till mig, [email protected]
91
8
Man blir alltid väldigt tveksam till superlativ och säkra investeringar. Varför inte ta ett banklån i så fall? De säger ja direkt till säkra upplägg ;)
8
Du kan ju själv prova att kliva in på banken med ett nystartat bolag och be om en halv miljon kronor, oavsett hur säkert upplägg du har. Varför har ni ens en tråd som heter "riskkapital och bidrag"? Då kan ni ju ta bort den. Vi vill gärna att du betygsätter vår idé, hör av dig så skickar vi dig affärsplanen, sedan sätter du betyget! Men det passar sig inte för en Admin att kommentera något innan han har tagit reda på fakta. Tack!
91
8
Jag kommenterade inte ert affärsupplägg. Bara det att ni skrev "säkert upplägg", "miljoner" och "enorma". Det får mig att bli tveksam eller fundera på om det handlar om MLM eller något oseriöst. Därför frågar jag. Lycka till i vilket fall.
8
Vi står fast vid "säkert upplägg", "miljoner" och "enorma" Och nu säger vi återigen, innan du kommenterar fler gånger, och misstänkligör oss, att du ska ta reda på fakta först! Har din telefon och email slutat att fungera eller? Hur kan du återigen kommentera utan att ta reda på fakta, väldigt oseriöst! Vi bad dig faktiskt att betygsätta vår idé, och så får vi en ny kommentar som får det att låta oseriöst, utan grund. Vi ber dig återigen kolla fakta och sedan kan vi fortsätta diskutionen här!
338
25
Om detta låter oseriöst är det inte pga admin utan ditt svar till denne ;) Det finns inga säkra investeringar. Om något låter för bra för att vara sant, så är det ofta det. :vissla
8
Hej, Ännu en som inte är intresserad av fakta. Jag undrar varför det är så svårt för människor att slänga iväg ett email och be om affärsplanen innan de säger något. Dessutom är jag väldigt intresserad av att få veta vad det är som ni tycker är så oseröst?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.