Företags kommunikation

2
Tjenare alla företagare!

Nu är det så att jag vill utveckla min enskilda firma lite till,

För att smidigast kunna sammankoppla två produkter (telefon/platta eller dator) så är det väl Apple som gäller?

Tanken är att jag ska ha en dator på kontoret, som ska användas till bokföring och fakturering osv,
Plus antingen en mobil eller platta i jour bilen,
Men vill kunna så smidigt som möjligt kunna samman koppla dom så det som noteras/antecknas i tex kalender mail osv i plattan/telefonen finns på kontorsdatorn nästa morgon när kontorsdatorn startas,

Samt till vilken produkt finns det smidigast program för bokföring och fakturering?

Då är det väl Apple som gäller? Eller kan en PC och en android/Windows platta fungera lika bra?

Mvh C.Mattsson
822
48
Någon mer kunnig får gärna svara med men ganska säker på att det funkar med PC också. Själv kör jag stationär dator och laptop samt mobil. Använder Dropbox och Gmail så kommer jag åt det jag behöver. Skulle säkert gå med kalender också som synkas i alla enheter men har inte haft behov av det känner jag. Hör många som klagar på Apple då inte alla program fungerar. Men det kan ha ändrat sig de sista åren.
2
Okej tack för din åsikt. Får ta och kolla upp Apples programvaror o se vad som finns tillgängligt

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.