Re: Rekommendation för att-göra-lista-app (ej reklam. tips!)

86
6
det går inte att klicka på länken ...
skulle önska att du istället skriver vad appen heter, så att jag kan kolla upp vad andra tycker också.
Men tack för tipset! 🙂
9
oopps sorry :) Prova denna: http://jcgk.wordpress.com/2012/02/24/2-saker-jag-gillar-1-min-nya-stekpanna-sa-grym-2-todoist-varldens-basta-2do-app/ KLicka på bilden
2066
2
Eller gå direkt till [url]http://todoist.com[/url], bloggen gav inte direkt något mervärde.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
9
Hej Jonathan! Det är en samlingsplats för liknande länkar som rör ämnet som t.ex. todoist.com. Så därför ville jag länka dit. Dela gärna med dig av andra tips som rör ämnet! Mvh J
17
Wunderlist är toppen, finns till iPhone, iPad, Android, Blackberry och kan nås via webben. http://www.6wunderkinder.com/wunderlist/ De har även byggt en applikation som heter Wunderkit som nyligen släppts som verkar vara riktigt bra för mindre projekt och lite allt möjligt. Installerade det precis så har inte hunnit testa funktionerna. Edit: Wunderkit är ungefär som Wunderlist med lite mer funktioner, men framförallt att man kan dela det med andra. Man skapar en Workspace så finns det ett Dashboard, där kan man skriva ett inlägg, som ett facebookinlägg där andra kan kommentera. Det finns Task list, där man kan skapa olika listor med uppgifter man ska göra, sätta larm, due date etc, som är hela funktionen med Wunderlist, fast för flera. Så finns det Notes, där man kan skriva ner noteringar och kommentera.
7
[quote="Sol" post=43039]Wunderlist är toppen, finns till iPhone, iPad, Android, Blackberry och kan nås via webben. http://www.6wunderkinder.com/wunderlist/ De har även byggt en applikation som heter Wunderkit som nyligen släppts som verkar vara riktigt bra för mindre projekt och lite allt möjligt. Installerade det precis så har inte hunnit testa funktionerna. Edit: Wunderkit är ungefär som Wunderlist med lite mer funktioner, men framförallt att man kan dela det med andra. Man skapar en Workspace så finns det ett Dashboard, där kan man skriva ett inlägg, som ett facebookinlägg där andra kan kommentera. Det finns Task list, där man kan skapa olika listor med uppgifter man ska göra, sätta larm, due date etc, som är hela funktionen med Wunderlist, fast för flera. Så finns det Notes, där man kan skriva ner noteringar och kommentera.[/quote] Jo jag gillar med Wunderlist, men jag kan inte hitta hur man sätter undertasks? om det inte går är det nog tyvärr en dealbreaker för mig.
****Tänk utanför ramen******

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.