Söker uppdrag för Callcenter, TM och uppsökande försäljning

2
Hej!

Vi är två killar som har ett nystartat callcenter idag med gedigen säljerfarenhet på totalt 12 år tillsammans inom callcenter verksamhet mot B2C & B2B samt retail och Account management. Vi har idag jobbat för flera ledande callcenter företag i Sverige. Viafone Sweden AB, Silentium Research & Callcenter AB, Talking People AB (fd Centurion International AB) samt Sales Vision. På dessa företag agerade vi som säljare till den större tiden av vår tid men även totalt 4 år inom coachning och projektledning, framförallt för Viafone och Silentium. Vi har coachat säljprojekt för; Tele2, Telia, Halebop, Comhem, Postkodlotteriet, Eon samt mötesbokning för Daikin.

Vi är fullt medvetna om vad som krävs av oss och våra säljare, samtidigt som vi vet vad som saknas på andra callcenter, vi har därför tagit fram ett unikt callcenter koncept som är helt unikt i Sverige och på det övertygade om att så länge vi får möjligheten av uppdragsgivare, kunna skapa Sveriges roligaste och mest framgångsrika callcenter.

Vi vet dessutom om vad som behövs för att driva er försäljning till högre resultat. Vi ställer oss mer än gärna emot era befintliga försäljningsavdelningar eller uppdragstagare av era tjänster och bevisar under pilotprojekt att vi ger bättre kvalité och kvantitet.

Vi ser fram emot att ni hör av er till oss så vi kan träffas på ett förutsättningslöst möte.

Har ni några funderingar eller frågor är ni välkomna att höra av er till oss!

[email protected] / 0737001900
11
1
Hej Rojhat, Jag mejlade dig men tyvärr så fick jag svar att mejl inte kunde levereras till [email protected]
2
Hej Fredrik! Har haft problem med min mailserver. Maila gärna till [email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.