Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer

Försäljning & Försäljningsteknik

Försäljning är hjärtat i företaget. Det skapar intäkterna och med en bra säljstrategi, marknadsplan och duktiga säljare kan ett bolag gå hur långt som helst. Synen på försäljning verkar dock ha ändrats de senaste åren. Från att ha varit lite tabu och något som endast några få håller på med så verkar fler inse att alla har nytta av att kunna sälja sin idé, sin produkt, tjänst och framför allt sig själv. Det finns säljtekniker, säljargument, säljtips och retorik men de som säljer bäst tror på sin produkt, jobbar långsiktigt och agerar mer som en serviceperson än något annat. Företag och de människorna bakom köper först främst inte produkter de tycker om, de köper av människor de tycker om. Relationer är allt inom försäljning.

Nedan hittar du en rad artiklar med tips hur du ökar ditt företags försäljningssiffror.

måndag, 10 maj 2010
av Upsales Nordic AB i Försäljning
måndag, 26 april 2010
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
måndag, 11 januari 2010
av ViviAnn Labba i Försäljning
söndag, 13 december 2009
av Kenth Åkerman i Försäljning
onsdag, 18 november 2009
av Kenth Åkerman i Försäljning
söndag, 15 november 2009
av Upsales Nordic AB i Försäljning
torsdag, 15 oktober 2009
av Christian Rudolf i Försäljning
tisdag, 15 september 2009
av Annika R Malmberg i Försäljning
torsdag, 03 september 2009
av ViviAnn Labba i Försäljning
fredag, 28 augusti 2009
av John Rosencranz i Försäljning
Sida 11 av 15

Välj kommun från listan