Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer

Försäljning & Försäljningsteknik

Försäljning är hjärtat i företaget. Det skapar intäkterna och med en bra säljstrategi, marknadsplan och duktiga säljare kan ett bolag gå hur långt som helst. Synen på försäljning verkar dock ha ändrats de senaste åren. Från att ha varit lite tabu och något som endast några få håller på med så verkar fler inse att alla har nytta av att kunna sälja sin idé, sin produkt, tjänst och framför allt sig själv. Det finns säljtekniker, säljargument, säljtips och retorik men de som säljer bäst tror på sin produkt, jobbar långsiktigt och agerar mer som en serviceperson än något annat. Företag och de människorna bakom köper först främst inte produkter de tycker om, de köper av människor de tycker om. Relationer är allt inom försäljning.

Nedan hittar du en rad artiklar med tips hur du ökar ditt företags försäljningssiffror.

lördag, 17 september 2011
av Erik Ullsten i Försäljning
fredag, 27 februari 2009
av AnnaKarin Sandström i Försäljning
måndag, 19 januari 2009
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
måndag, 08 december 2008
av Max Söderpalm i Försäljning
söndag, 07 december 2008
av Carola Forssell i Försäljning
onsdag, 12 november 2008
av Tomas Lydahl i Försäljning
måndag, 29 september 2008
av Helén Alseby i Försäljning
söndag, 31 augusti 2008
av Max Söderpalm i Försäljning
tisdag, 19 augusti 2008
av Krister Maxe i Försäljning
lördag, 09 augusti 2008
av Max Söderpalm i Försäljning
tisdag, 22 juli 2008
av John Rosencranz i Försäljning
Sida 13 av 15

Välj kommun från listan