Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer

Försäljning & Försäljningsteknik

Försäljning är hjärtat i företaget. Det skapar intäkterna och med en bra säljstrategi, marknadsplan och duktiga säljare kan ett bolag gå hur långt som helst. Synen på försäljning verkar dock ha ändrats de senaste åren. Från att ha varit lite tabu och något som endast några få håller på med så verkar fler inse att alla har nytta av att kunna sälja sin idé, sin produkt, tjänst och framför allt sig själv. Det finns säljtekniker, säljargument, säljtips och retorik men de som säljer bäst tror på sin produkt, jobbar långsiktigt och agerar mer som en serviceperson än något annat. Företag och de människorna bakom köper först främst inte produkter de tycker om, de köper av människor de tycker om. Relationer är allt inom försäljning.

Nedan hittar du en rad artiklar med tips hur du ökar ditt företags försäljningssiffror.

onsdag, 21 januari 2015
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
torsdag, 11 september 2014
av Niclas Rasmusson i Försäljning
torsdag, 06 februari 2014
av Kevin Kane i Försäljning
lördag, 15 december 2007
av Helena Thurow i Försäljning
torsdag, 13 februari 2014
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
fredag, 31 oktober 2014
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
Sida 4 av 15

Välj kommun från listan