Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer

Försäljning & Försäljningsteknik

Försäljning är hjärtat i företaget. Det skapar intäkterna och med en bra säljstrategi, marknadsplan och duktiga säljare kan ett bolag gå hur långt som helst. Synen på försäljning verkar dock ha ändrats de senaste åren. Från att ha varit lite tabu och något som endast några få håller på med så verkar fler inse att alla har nytta av att kunna sälja sin idé, sin produkt, tjänst och framför allt sig själv. Det finns säljtekniker, säljargument, säljtips och retorik men de som säljer bäst tror på sin produkt, jobbar långsiktigt och agerar mer som en serviceperson än något annat. Företag och de människorna bakom köper först främst inte produkter de tycker om, de köper av människor de tycker om. Relationer är allt inom försäljning.

Nedan hittar du en rad artiklar med tips hur du ökar ditt företags försäljningssiffror.

onsdag, 07 mars 2012
av Uno Lingmark i Försäljning
tisdag, 14 februari 2012
av Tomas Lydahl i Försäljning
onsdag, 09 november 2011
av Erik Sjögren i Försäljning
tisdag, 25 oktober 2011
av John Rosencranz i Försäljning
fredag, 07 oktober 2011
av Uno Lingmark i Försäljning
torsdag, 29 september 2011
av Karin Klerfelt i Försäljning
torsdag, 22 september 2011
av Roger Brixberger i Försäljning
tisdag, 06 september 2011
av Magnus Johansson i Försäljning

Välj kommun från listan