Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer

Företagets varumärke & PR-arbete

Ett företags varumärke är ett kännetecken, t ex ett företagsnamn, en symbol eller ett ljud, något som utmärker din specifika vara eller tjänst. Detta används för skapa igenkänning så dina kunder och marknaden kommer ihåg och kan associera sig med ditt företag och din produkt.

PR är en förkortning för public relations och syftar till arbetet med att bygga positiva relationer till marknaden. Det kan t ex vara att synas i rätt tidningar, blogga på rätt sajter; att kommunicera varumärket på rätt sätt, i rätt kanaler. Det kan vara en viktig del i bolagets marknadsföring men oftast inte något man behöver tänka på som nystartad företagare.

måndag, 10 maj 2010
av Lena Nordin-Andersson i Varumärket
torsdag, 24 april 2008
av Niklas Gustafsson och Ylva Lindberg i Varumärket
torsdag, 10 februari 2011
av Patrik Nilsson i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
fredag, 10 november 2006
av Jesper Sellin i Varumärket
Sida 4 av 4

Välj kommun från listan