Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer
Välkommen, Gäst
E-post: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Vi vill lära känna er!

Vi vill lära känna er! 05 sep 2007 13:55 #11767

Hej på er alla!

Vi hoppas att ni vill hjälpa oss att bli bättre genom att delta i vår nya undersökning.
Det tar högst två minuter av er tid.
Tack på förhand,

Klicka här för att besvara enkäten

/Patrik

SV: Vi vill lära känna er! 05 sep 2007 17:36 #11773

  • DFT
  • DFT's Avatar
  • OFFLINE
  • Jag postar några inlägg till..
  • Inlägg: 720
Jag saknar alternativ för oss med flera´olika bolag. Jag kan väl inte vara den enda som har mer än ett bolag.

SV: Vi vill lära känna er! 05 sep 2007 18:57 #11777

Aha. Då får man skriva det man tycker om bäst  :)

SV: Vi vill lära känna er! 06 sep 2007 05:17 #11780

  • Mojo
  • Mojo's Avatar
  • OFFLINE
  • Ivrig postare
  • Inlägg: 1616
  • Tack mottaget: 3
Hm den var intressant.

Jag trodde man skulle presentera sig själv.
Nåväl jag tror du vet vem jag är nu Patrik  ;)

Må väl!

SV: Vi vill lära känna er! 06 sep 2007 09:13 #11789

Ja, jag vet vem du är  :P

Det är intressant att veta vilka alla är, vart ni bor, om ni idag är företagare, om ni har tips på förbättringar, osv.

Många verkar vilja svara så det är roligt!  :)

SV: Vi vill lära känna er! 06 sep 2007 09:26 #11792

En oerhörd förbättring var om småföretagare fick vara ifred för skv och en mycket enkelt knep är att höja taket på avdrag. Dels får man glada företagare och skv kan ägna sin tid åt bättre saker än idag. Men som läget är nu överklaga alla felatiga beslut till vi får det som företagare vill Man skulle gå med vinst. Vinna-vinna stuket.
Lars Arenander Start av företag och ekonomistyrning samt utgivare av boken KVINNA I STRID

SV: Vi vill lära känna er! 06 sep 2007 11:06 #11799

  • N.N.
  • N.N.'s Avatar
  • OFFLINE
  • Flitig postare
  • Inlägg: 205
  • Tack mottaget: 1
När Patrik frågade efter förbättringar tror jag han menade på foretagande.se och inte på företagande i Sverige överlag.

Tyvärr är jag så tråkig att jag inte hade några förslag på förbättringar, jag tycker det är kanonbra som det är. Skulle möjligen vara fler medlemmar = fler diskussioner, men det är ju lätt att säga...  :P

SV: Vi vill lära känna er! 06 sep 2007 13:20 #11804

NN punkt 1 och 3 hänger ihop protester och vi får som vi vill betyder att fler vill bli företagare vilket betyder att några till kanske söker sig hit. Jag gläds med dig att du är nöjd hoppas att du alltid får förbli det. Det måste vara bra.
Lars Arenander Start av företag och ekonomistyrning samt utgivare av boken KVINNA I STRID

SV: Vi vill lära känna er! 09 sep 2007 03:00 #11891

När man inte bor i Sverige - vart fyller man då i att man bor nör bara svenska alternativ finns?

SV: Vi vill lära känna er! 09 sep 2007 07:11 #11897

Det hade jag med missat  :-[

Svara där du är ifrån i Sverige.

Tack!

Mvh Patrik

SV: Vi vill lära känna er! 17 sep 2007 21:57 #12151

Enl. tidningsartikel igår (Sthlm) så har man kommit så långt nu så allt pusslas ihop och vi TV-övervakas och minsta felsteg rapperteras. Man hade gått in i en persons blogg och snokat för att därigenom se om man var arbetslös och stängt av personen på grund av vad som stod där. Att det inte var sant tog man ingen hänsyn till.  Redan för ett par år sedan stod en hel dubbelsida i en dagstidning med alla register man fanns med i. För mig behövs det nog 2 för allt jag skrivit :D :D :D.
Lars Arenander Start av företag och ekonomistyrning samt utgivare av boken KVINNA I STRID
Moderatorer: Patrik Nilsson

Välj kommun från listan