Avslut

6
Hej!

Jag sköter ett TM-bolag med världens bästa produkt, vi har anställda som är riktigt drivna och sugna på att sälja. Problemet är avslutet, men kunder tvekar ofta i slutet och klassikern "Kan jag få mail istället/läsa mer". Och alla vet ju att det är det värsta som finns. Vad kan det bero på? Hur gör man bättre avslut, vi vill verkligen förmedla denna fantastiska produkt på bästa möjliga sätt.

Regards
Pontus
2066
2
Är det? Jag [b]förväntar[/b] mig att kunna få ett skriftligt underlag/förslag/offert om någon ringer och erbjuder mig något. Om de inte kan leverera det är det en stark signal, för mig, att det är ett företag som bara vill sälja och gå vidare, dvs inte en leverantör jag vill samarbeta med.[br][br]Om ni har världens bästa produkt borde du se fram emot att någon [b]ber[/b] dig om mer information i form av ett skriftligt förslag. Där har du din möjlighet att presentera produkten med text och grafik, du har ju redan presenterat den muntligt så efter det är ju affären klar!
Med vänliga hälsningar,
Jonathan

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.