Pressmeddelanden, MyNewsDesk?

4
Om man ska lansera nya produkter verkar pressmeddelande vara en effektiv metod.

Finns det något billigare alternativ till MyNewsDesk som är alltför dyrt för mitt bolag.
367
46
Skriv själv till aktuella media. Bra rubrik/ämnesrad. Pressdmeddelandet som sådant på en separat fil. Bilder i separata filer. Kort, mycket kort, textmeddelande som beskriver textinnehåll och bilder. Kostar ju inte en spänn. Till de 2-4 viktigaste media/tidningar-radio/TVkanaler kan du också med fördel skicka analogt material. ring dem o kolla vem som är redaktionssekreterare för aktuell/lämplig avdelning.
Redaktuellt
338
25
Dom är lite fula på mynewsdesk. Det finns gratisversion: http://get.mynewsdesk.com/sv/signup/details Annars funkar det klart som INKOMSTAKUTEN säger att skriva själv. Eller ta hjälp med texten men letar mediakällorna själv. Engångsutskick för drygt 500kr kan göras här men inte koll på hur det funkar exakt: http://www.get2press.se/default.asp
1
Gratis Mynewsdesk skickar med reklam! Kolla på deras hemsida jämförelsen mellan olika stora prenumerationer! Tänkte själv använda gratis, men backar ut. Sedan tänkte jag gratismånad på större paket, men backade ur. Tack för alternativa pressmeddelandetips i denna tråd! Kristina, www.vistre.se
Kristina, www.vistre.se
2
Hej! När man använder olika verktyg och tjänster på nätet idag så är det ganska vanligt att man antingen får betala med sin integritet, tid eller sina pengar. Om ni vill ha ett billigt alternativ, utan reklam eller i vårt fall relaterad information från samma branscher, så tycker jag att ni ska kika på vårt Basic konto, som i dagsläget kostar 550 kr/månaden. http://get.mynewsdesk.com/sv/signup/details Om ni känner er osäkra så är det bara att ni hör av er, så kan någon av oss presentera Mynewsdesk och försöka visa varför 3000 företag och organisationer väljer att använda Mynewsdesk. Glada påsk hälsningar Robin
367
46
Bäste Kirurgen! Pressinformation som sådan är ju bara, som du vet, en mycket liten del av en lanseringsaktivitet. Med tanke på den budget du antyder så lär du ju inte vara i behov av kontakt med 7000+ journalister och 5500 redaktioner. Sannolikt finns det kanske bara några få tidningar som är relevanta? 2 TV-kanaler, 3-4 radiokanaler. All heder åt Robin som försvarar MyNewsDesks färger. Ni har mycket gott att erbjuda. Men bäste Robin -att branschfolk skriver Glada påsk hälsningar är nästan lika fult som att skriva sär skrivning. Jag hoppas att ni inte håller på med sådant när ni hjälper folk med pressinformation. Det drar liksom ner på trovärdigheten både här och var… GLAD PÅSK! Imre
Redaktuellt
2
Hej Imre! Det var inte min mening att ge ett oseriöst intryck. Jag jobbar dock med försäljning och är inte någon stjärna på grammatik =) Roligt att du gillar det vi erbjuder och tack för att du hjälper till att vägleda företagare som vill få sin story hörd. MVH Robin

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.