Tips på affärsidé

193
Jag bröt foten i somras, opererades, och gick omkring med gips i 6 veckor.

Fick veta att krematorierna på flera håll i landet inte vet vad de ska göra av allt metallskrot (titan) som blir över av kvarlevorna.

Affärsidé: entreprenör som kan återvinna detta metallskrot, och sälja till leverantörsföretag åt sjukvården. Det krävs förmodligen en rad tillstånd att söka från myndigheter och mycket annat.

Över huvudtaget tror jag att företag som satsar på återvinning i någon form har framtiden för sig.
2360
37
Tidigare läste jag om tillvaratagande utav guld men då var det så att man inte hade redovisat allt. Naturligtvis är det bra med återvinning och det börjar bli populärt nu.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
2
Hej Heal.[br][br]Bra idé men finns det någon direkt koppling till ditt fotbrott?[br][br] ;)[br][br][br][br][br][br][br][quote author=heal link=topic=2789.msg11779#msg11779 date=1189059582][br]Jag bröt foten i somras, opererades, och gick omkring med gips i 6 veckor.[br][br]Fick veta att krematorierna på flera håll i landet inte vet vad de ska göra av allt metallskrot (titan) som blir över av kvarlevorna.[br][br]Affärsidé: entreprenör som kan återvinna detta metallskrot, och sälja till leverantörsföretag åt sjukvården. Det krävs förmodligen en rad tillstånd att söka från myndigheter och mycket annat.[br][br]Över huvudtaget tror jag att företag som satsar på återvinning i någon form har framtiden för sig.[br][/quote]
193
Jag fick titantråd och mälor i benet när jag opererades...[br][br] ;-) ...och som jag förmodligen kommer att ha ända tills jag vänder näsan i vädret.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.