Söker entreprenörer för nya bolag

88
Hej alla !

Mitt namn är Jens och jag är vd och grundare av Jays och Jens of Sweden. Jays utvecklar, tillverkar och säljer tillbehör för portabla produkter och är finansierat av riskkapitalbolaget Creandum.

Jag söker entreprenörer som tidigare har erfarenhet av att bygga företag och kan leda människor. Anledningen till att jag söker dessa människor är att jag och andra entreprenörer ofta stöter på affärsidéer och projekt(genom mängder med kontakter och kunder) som kan växa och bli riktigt stora, problemet är bara att vi sitter fast i våra tjänster och projekt och vi kan givetvis inte hoppa mellan olika projekt. Varje projekt som en entreprenör driver behöver 100% uppmärksamhet för att lyckas.

Nu har jag ett antal konkreta projekt som är fullt kommersiella där det finns tillgång till kapital och med oss som rådgivare. Till detta söker jag seriösa entreprenörer som vill jobba med något som kan växa sig stort. Det viktiga är att du är van att bygga företag och leda människor och få andra att dela nöjet att bygga ett växande företag. Det är tillåtet att misslyckas så jag bryr mig inte om du har misslyckats tidigare - det viktiga är att du har "drivet" och känslan för att sälja och bygga verksamheter.

Om du känner igen dig så mejla mig eller svara i tråden.


Mvh
Med vänliga hälsningar

Jens Nylander
Grundare av Jens of Sweden
Grundare av JAYS
Idag grundare och VD för Proenzy (http://www.proenzy.com)
456
1
Hej Jens[br][i]Har skickat ett mail, men inte fått svar[/i][br][br]Vad är det för typ av projekt? Inom vilken bransch(er)? Omfattning? Hur är upplägget tänkt? Skall man använda utvalda personer av er? Hur fria händer har man?[br][br]Är intresserad, men vill gärna ha en klarare bild av dina förväntningar...[br]
1616
4
Jag tycker det är imponerande och kul att du Jens lägger ut en sådan förfrågan här på Företagande.se det är värt minst en applåd.[br]Samtidigt är jag som Deji minst lika nyfiken för att få en klarare bild.  :-[[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
193
Jens! Det låter intressant, och precis som DEJI skulle jag också få veta mer om spelreglerna.
88
Förlåt att jag varit dålig att svara, försöker vara här 1-2 dgr i veckan men har den senaste veckan varit borta mycket. Jag svarar på era e-mail istället. [br][br]Tack för att ni alla entreprenörer samlas här för att diskutera möjligheter/problem och söker coaching/hjälp med sina problem.[br][br]Mvh[br][br]
Med vänliga hälsningar

Jens Nylander
Grundare av Jens of Sweden
Grundare av JAYS
Idag grundare och VD för Proenzy (http://www.proenzy.com)
1616
4
Vi har full förståelse för din tid.[br]Tack själv, du är med stor säkerhet en inspiration och värdefull input för många av oss.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.