Hjälpmedelsprodukt

1
Hejsan Hèlène heter jag. Är alldeles ny här .

Jag har sytt en speciell kudde att använda som hjälpmedel för bilförare med olika smärtproblem i nacke, armar händer.
Nu undrar jag hur jag bäst går till väga för att få ut denna kudde. Funderade på om jag skulle gå till Hjälpmedelsaffären med den.HAr satt ut en bild av den på min hemsida och har även gett mönster till ett par av mina vänner så de kan sy upp till sig själva.
Eftersom jag själv är beroende av den så vet jag att den fungerar. Men hur gör jag för att andra skall förstå det med?

MVH
Hélène
2360
37
Under årtionden har jag sett sådana dyka upp på mässor lite då och då. Har man kommit på något som ej finns eller är bättre kan man göra ett klipp. Men ofta vill man prova men sen kan man få en riktigt stor beställning. Själv var jag först med att lansera en skrivstol med ställbart svankstöd liknande det man börjat med i bilar. Vilket klipp i hela landet, men det var för 25 år sedan.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
54
Hur många är "beroende" av den? 100 000, 1000 eller bara du?[br][br]Gör en marknadsundersökning för att kolla hur många som behöver en sådan kudde annars är det ingen större mening att göra något större av den.[br][br]Ring Nutek och kolla vad de kan hjälpa till med![br][br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.