NAMN PÅ FÖRETAG Hjälp att spåna

2
Hej hej. Ska starta ett företag i skövde kommer inte på något namn - Jag ska leverera råvaror och recept till kunds(familj) dörr.

Liknande företag som finns tastybag, middagsfrid, matro, matkorgen osv har ni några andra förslag

MVH L. Vallgren
305
2
Matbäraren[br]Postmiddag[br]MatKlart[br]MatStorken (loggan ska vara en stork som flyger med ett knyte där en baugette sticker ut istället för ett bebishuvud)[br]MiddagsStorken[br]Hemkört :)[br]Middag Express[br][br]Kommer inte på några fler just nu...[br]
151
Måste säga att jag finner "Hemkört" vara ett roligt förslag! Den röstar jag också på. Om man ser det ur marknadsföringssynpunkt så är det ju ett bra namn som är svårt att glömma.
MVH Richard Andréasson
2
:bravo  Vad sägs om fru Dill :P
6
Som sann Skövdebo hoppas jag verkligen att du gått vidare med "Hemkört". Riktigt chatchy och lite västgötafräckt som satte sig på hjärnan direkt och gav en rolig parallell till "Hemköp".[br][br]Lycka till med projektet!
8
Hejsan![br][br]Jag gillar hemkört...  Bra tänkt...[br][br]Har du registrerat något företags namn eller ska det vara samma sak som hemsidan? Ibland är många hemsidor reggade redan...[br][br]
-----------------------------------------------
Med vänliga hälsningar

// Victor

www.javalicious.se
Din kaffebutik online!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.