designa egna kläder

3
jag är i stort behov av att hitta någon fabrik som tillverkar egen designade kläder till bra priser (kina, indien osv). vet någon som vet nån bra fabrik man kan ta kontakt med?
JÄTTE tacksam för svar!!! ;D
2
Hej![br]Kan inte återkomma med kontakt till Kina, Indien..[br]Ändå tänkte jag kontaktar dig.[br]Varför vill du att dina kläder ska tillverkas utanför EU (bl a tullavgifter tillkommer)? Handlar det kanske om kläder som ska säljas i budgetklassen?[br]Själv tänker jag på säkerhetsförhöjande lösningar till motorcyklister. Då kunde det vara bra att känna till en designer som kunderita mc-kläder åt mig.[br]MEN! Jag vill inte alls låta dem tillverkas utanför EU!!![br]Vänligen[br]Henry
reg. godkänd tolk för tyska
1
[quote author=saralinn link=topic=6534.msg30965#msg30965 date=1265055245][br]jag är i stort behov av att hitta någon fabrik som tillverkar egen designade kläder till bra priser (kina, indien osv). vet någon som vet nån bra fabrik man kan ta kontakt med? [br]JÄTTE tacksam för svar!!! ;D[br][/quote][br][br]hejsan,[br]              jag kan hjälpa dig. . . Jag säljer kläder för en bra pris. Jag hämtar från Bangladesh. Jag kan hjälpa dig med företag kläder också. Jag behöver se bara en sample. så jag kan säga priset. Kontakta mig för mer info.[br][br]Name : Younus Rahman[br]Mobil : 0735844776[br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.