Dryck, genomförbart?

7
Kanske att jag är lite orealistisk med min ide, men skulle iaf vilja höra era åsikter då ni verkar väldigt kunniga och erfarna.

Har för en kort tid sedan börjat fantisera om en ny slags dryck (saftliknande fast mer hälsosam) har inga kontakter eller någon erfarenhet om detta. Hur skulle man gå tillväga för att få fram själva drycken dvs dess innehåll och smak? Antar att det skulle bli enorma kostnader om jag tillverkade detta själv? Skulle vilja få fram något så jag sedan skulle kunna försöka sälja in det till olika affärer.

Är jag helt ute och cyklar? Kanske borde jag börja med något enklare.

Tack på förhand!
1165
Juice och liknande finns ju redan i rätt många olika former... :-)[br][br]Det finns en del gårdsmusterier i Sverige, liksom mikrobryggerier av öl och en del små mejerier. Det är således möjligt att köra det i en liten skala. Däremot får du nog lov att fundera på hur drycken skall tillredas för att passa din affärsidé, våra livsmedelslagar och en effektiv tillverkningsprocess innan det går att sätta igång.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.