Avslappningstjänster

2
Jag funderar på hur jag ska locka till mig nya kunder...för tillfället har jag knappt några kunder alls och det är det som känns svårst att hitta de första kunderna.

Jag arbetar med b.l.a. avslappningsteknik där jag lär ut  hur man lär sig att slappna av i vardagen m.m

jag har egen hemsida, är medlem i olika hälsosajter samt förening där jag gör reklam. Men jag borde nog göra mer reklam mer lokalt där jag bor också eftersom det är mest tjänster jag erbjuder.

men det går väldigt segt just nu, funderar på vad jag gör för fel?
har ni några tips eller råd hur det ska kunna lossna lite iaf?

och ni är såklart välkomna att boka tid hos mig också om ni behöver lära er avslappningsteknik  ;)

tacksam för alla tips och råd jag kan få.  🙂




17
Hej! Du måste annonsera mera! Du måste sökmotoroptimera din hemsida så att den träffar högt på relevanta sökord! Hur lär du ut dessa övningar? Kommer man hem till dig? Har en en lokal? Köper man en video? Berätta lite mer och skicka gärna en länk på din hemsida så ska jag titta igenom den och återkomma med förslag på vad du ska göra för att den ska bli grymt bra. [br][br]Och ja, jag gör det gratis då jag har ett gott hjärta och tänker inte bara på pengar. Jag hjälper gärna när jag kan och inte har något bättre för mig! Jag blir alltid så berörd av människor som verkligen kämpar och gör allt utan att uppnå så bra reslutat. Maila mig annars privat så kan vi prata vidare!
Svensktillverkade, naturliga hudvårdsprodukter online : http://www.svensksalva.se
2
Tack för ditt svar, jag ska genast skicka ett mail till dig.  :)[br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.