Mjuka bildskärmar - framtida ....

2
Undrar om det finns framgångsrika ingenjörer (inom elektronik och liknande) på forumet för att diskutera en affärsidé med dem. Gärna de som bor i Västra Götaland. Själv är jag en dataekonom och affärsidén gäller forskningar där min kunskap är väldig liten. Det gäller inte snabba cash men om man lyckas att förverkliga idén då ....  :winner

Skulle tänka mig att samla en gäng ingenjör "nördar" som inte rädda att tänka stort...
36
3
Är det en affärsidé du vill diskutera eller är det tekniska lösningar i en idé du vill lösa?[br][br]Jag är ingen ingenjör. Men jag måste fråga då jag tyckte din fråga var lite konstigt ställd. Ämnesraden vittnar om att du hittat på någon sorts mjuk bildskärm, men väl inne i posten säger du inte ett jota om detta. [br][br]
2
Mjuka bildskärmar finns redan idag. Det hur kan de tillämpas är en annan fråga. Den idé som jag inte beskriver här kräver en teknisk lösning där jag själv kan göra ganska lite. Därför tänkte jag prata ned några ingenjörer och dela med idén. Självklart söker jag svar på mina frågor inte bara här och kanske får svar från mina bekanta forskare innan jag får någon svar här.[br][br]Tack för frågor iaf.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.