HTC Webbshop

6
Hejsan!

Vad tror ni här om att starta upp en HTC webbshop med massa olika tillbehör och kanske tom telefoner. Har funderat på detta ett bra tag och det finns ju LÅNGT ifrån lika många som säljer HTC tillbehör som det finns dom som säljer saker till Iphone.  :nicka:
6
Det tror jag kan fungera, med den spridningen htc desire har nu så kommer efterfrågan på tillbehör komma snart. Var själv inne på att starta en mobiltillbehörs butik, men inte tagit klivet ännu.
Womba Reklambyrå - Vi hjälper dig med Hemsida, Grafisk design och Trycksaker!

http://www.womba.se
36
3
Det kan absolut fungera. Att påstå något annat vore ganska korkat eftersom det finns många sådana sidor på nätet idag =)[br][br]Det jag dock skulle koncentrera mig på när det gäller denna typ av produkter är att bli unik på något sätt. Unika produkter eller lösningar för redan etablerade tillbehör får ofta plats i livsstilsmagasinen, och det tror jag att man skall försöka utnyttja. Kan vara unikt exklusiv eller på andra sätt sticka ut från mängden. [br][br]Ta reda på vad dem kör för HTC lurar på More, Slitz, King, Veckorevyn, Solo. Ja alla de där tidningarna. Sen skickar du dit produkter som de kan testa och använda. Mer marknadsföring för pengarna kan du knappast få, om så bara en utav magasinen skulle skriva om din produkt. Samma sak med Blogg-häxorna!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.