Producent / leverantör som syr ihop plaggen

3
Hej hej,

jag har ett plagg på gång som det börjar uppstå viss efterfrågan på. Men jag kan inte sitta och sy dem hemma i hur stor utsträckning som helst.

Dels för att få större produktionsgrad, och dels för att göra själva plagget mer proffessionellt vid eventuell försäljning till företag, behöver jag finna en producent/leverantör som kan sy ihop plagget.

Har någon något tips att ge mig i frågan?..
Verkar vara väldigt svårt att finna i Sverige åtminstone.

Bästa hälsningar
/ Tommy
162
Beroende på mängd mm, så Kina, Thailand Och länderna runt Thailand.
3
Tänker så jag också.[br]Men det verkar inte vara praxis för de här producenterna att ha en hemsida...[br]Får inga träffar som leder mig rätt vilket ord jag än söker på[br] >:(
162
[quote author=theMAS link=topic=8862.msg39630#msg39630 date=1303754091][br]Tänker så jag också.[br]Men det verkar inte vara praxis för de här producenterna att ha en hemsida...[br]Får inga träffar som leder mig rätt vilket ord jag än söker på[br] >:([br][/quote][br][br]Nä antingen får man åka själv eller ha en agent. Och åker man till kina ska man ändå ha en agent man litar på. Och det kan väl även vara bra att ha i Thailand.[br]Men där kan man till viss del kanske klara sig själv om det gäller mindre mängder.[br][br]Beror ju också på vilken typ av kläder det gäller och framförallt mängden.[br]Många på dom olika forumen snackar mycket om att importera mm.[br][br]Men man måste ju räkna med risker och missar och ha kapital i förskott innan något sys upp
3
Tack,[br] där fick jag mycket matnyttigt...[br]A det är svårt att säga hur stor mängd. [br]Troligen mindre, jämfört med vad Lindex och annat beställer.[br][br]
162
[quote author=theMAS link=topic=8862.msg39634#msg39634 date=1303757524][br]Tack,[br] där fick jag mycket matnyttigt...[br]A det är svårt att säga hur stor mängd. [br]Troligen mindre, jämfört med vad Lindex och annat beställer.[br][br][br][/quote][br][br]Jag kan ha vissa kontakter

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.