Spotify

3
Tjenare.
Jag har en briljant ide om hur jag skulle kunna använda spotify på ett annorlunda sätt än det används nu. Jag undrar hur och var man kan komma i kontakt med personer som har kunskapen att skapa spotify liknande program. En programmerare med andra ors. Finns det företag som hjälper eller. Jag tackar för alla tips.
15
Ett alternativ är alltid att kontakta spotify och säga att du har en ide om hur deras affär kan förbättras och se vad det är värt för dem. Men se till att ha torrt på fötterna först så att de inte kan sno din ide utan att betala. Att börja från scratch med någonting "spotify-liknande" är ett jättejobb (mao kräver mycket tid/pengar), både från teknisk synvinkel och även legal synvinkel (avtalsmässigt med tex skivindustrin). Mvh Tobbe Gårdner (utbildad Software Engineer men arbetar sedan många år som System Manager)
507
1
Ja vänd dig till Spotify i första hand. Har du en bra ide kan du skert få bra betalt. Du behöver ju dock inte berätta hela iden för dem. Blir det allvar bör du kanske ta hjälp av jurist.
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.