Återförsäljare - kläder (50000personer gratis marknadsföring)

7
2
Hejsan, jag öppnade ett instagramkonto för 6 månader sedan (@hippiespirits) och den exploderade som en bomb och det tickar in mellan 200-1000 nya följare om dagen och dom älskar bilderna jag lägger upp på kläder från hippie och bohemian stilen.

Nu så vill jag bli återförsäljare för kläder och accessoarer, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Har försökt läsa mig till detta. Men hittar inga kloka svar. Därför undrar jag om någon av er hur man går tillväga.

Jag förstår att jag måste regga ett företag.

Men mina frågor är.
*vem/vad frågar man om att få börja sälja kläder
*ekonomiskt? Behöver jag lägga ut innan jag börjar försäljning eller är det någonting som klädesföretagen drar av eftersom?

Jag kan alltså marknadsföra mig själv inför 50.000 människor och i års slutet om det fortsätter så här så lär det vara över 100.000.
Sen om jag måste lägga ut pengar är det någon som är intresserad i att investera i mitt företag?

Tacksam för svar och om ni undrar över något så är det bara att fråga
3
1
[quote="Swenvonh" post=50030]Hejsan, jag öppnade ett instagramkonto för 6 månader sedan (@hippiespirits) och den exploderade som en bomb och det tickar in mellan 200-1000 nya följare om dagen och dom älskar bilderna jag lägger upp på kläder från hippie och bohemian stilen. Nu så vill jag bli återförsäljare för kläder och accessoarer, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Har försökt läsa mig till detta. Men hittar inga kloka svar. Därför undrar jag om någon av er hur man går tillväga. Jag förstår att jag måste regga ett företag. Men mina frågor är. *vem/vad frågar man om att få börja sälja kläder *ekonomiskt? Behöver jag lägga ut innan jag börjar försäljning eller är det någonting som klädesföretagen drar av eftersom? Jag kan alltså marknadsföra mig själv inför 50.000 människor och i års slutet om det fortsätter så här så lär det vara över 100.000. Sen om jag måste lägga ut pengar är det någon som är intresserad i att investera i mitt företag? Tacksam för svar och om ni undrar över något så är det bara att fråga[/quote] Snygga bilder. Du har fått PM.
7
2
hittade tyvärr inget PM
7
2
vill även tillägga att sen jag skrev detta så har vi fått 100.000 nya följare and growing.
2360
37
Du skullle ju kunna leva på reklam istället föratt lägga ut pengar.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
7
2
jo man skulle ju kunna göra det. Men sen vill jag inte överösa folk med reklam. Vill gärna hålla det så reklamfritt som möjligt. Men om man betalar rätt summa så går det alltid att diskutera.
9
3
Hej! Vad är det för slags kläder du har tänkt dig sälja? Ska de passa in i instagramprofilen, dvs hippiebetonat? (sandaler, tunikor, sjalar osv?). Jag har haft funderingar på att starta ett kläd eller skoföretag men av olika anledningar inte tagit det steget fullt ut, är du intresserad av något slags samarbete så kan vi kanske utbyta idéer och se vart det leder. Mvh Jenny
7
2
Jo det är våran tanke. Så att butiken går hand i hand med instagramen för bäst resultat. jo det låter intressant. maila mig på [email protected]
9
3
Mitt mejl kommer inte fram till den adressen du angav, pröva att mejla mig istället på [email protected]
2360
37
När det gäller accessoarer har jag en mycket bra kontakt i Lettland.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
12
1
Jag har skickat dig ett mail. [email protected] MVH M

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.