Dansk millionforretning søger Svensk partner!

0
Undskyld jeg ikke skriver på svensk, men vil hellere skrive på dansk end bruge google translate! 🙂

Jeg søger en partner der kunne tænke sig at være agent i Sverige for Brubeck (polsk kvalitets tøjmærke). Jeg er eksklusiv distributør for Brubeck i skandinavien og nu er det tid til at Sverige får adgang til alt det fine tøj fra Brubeck.

Brubeck er en million forretning i Danmark (www.brubeck.dk) med 30% af sortimentet og kan blive en endnu bedre forretning i Sverige med den rette partner.

Brubeck laver uldundertøj, almindelig undertøj, accessories, løbetøj, cykeltøj, skiundertøj, jagtundertøj og meget mere...

Den rette partner kan overtage driften af www.brubeck.se og sælge ekslusivt til det svenske marked i samarbejde med mig. Der er allerede lidt salg til sverige uden markedsføring, men det kan blive meget bedre!

Hvis du har forstand på e-handel, har lidt lagerplads og vil drive din egen svenske Brubeck webshop så er du måske den rette samarbejdspartner?

Håber der er en dygtig forretningsdrivende, der vil tage udfordringen op og skabe en rigtig god forretning i Sverige.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.