Kompanjon sökes för start av rörelse

6
Företaget där jag jobbar just nu, håller på att avveckla delar av sin verksamhet och jag kommer att bli erbjuden ett avgångsvederlag. Är 45 år i dag(kille) har 3 barn.

Jag arbetar i dag med verksamhetsutveckling på ett försäkringsbolag, tidigare har jag varit verksam som chef och ledare i ca 7-8 är och före det arbetade jag som kock och barnskötare (ca 6 år).

Min tanke är att investera denna ersättning i en affär, cafe eller restaurang,livsmedel eller något inom vården, barnomsorgen. Jag är väldigt mentalt inne på att starta upp /köpa/arrendera ett Café, restaurang eller affär i Stockholm.

Till detta behöver jag en kompanjon som också kan investera [font=Verdana]lika mycket[/font]. I mitt sinne tänker jag mig en rörelse för att kunna försörja mig på inför framtiden.

Den egna kapitalinsatsen bör ligga någonstans mellan 350.000-550.000 kr, Tror att det är den summa man behöver för att kunna köpa något som går runt i dag och genererar vinst.

Låter detta intressant (eller om någon har en bra affärsidé och behöver kapital där det kommer att generera avkastning på en gång ) HÖR AV DIG eller er ALLT ÄR JUST NU AV INTRESSE OCH ÄR intressant för mig, även goda affärsidéer.


Så med hopp om att någon känner för detta upplägg och finner detta intressant, kanske har idee´r ....Hör av dig via e-post.

Bara seriösa svar kommer att beaktas.

Självklart skrives ett kompanjonsavtal via en avdvokat för allas säkerhet

Min E-post [email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.