ta bort inlägg!

16
ta bort inlägg!
1616
4
Rimligt pris är svårt att svara på för vi vet inte dina arbetsförutsättningar. Något du måste ta i beaktan är upphovsrätten. Du måste vara säker på att bildleverantören äger rätten till bilden och ger dig rätt att modifiera den därför är det viktigt att du informerar dem om detta för att du inte ska göra intrång i annans rätt. [br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
16
ta bort inlägg!
1616
4
Omöjligt att svara på din prisförfrågan, finns ingen förutsättning som säger vad du lägger i tid och kostnad på varje bild?[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
223
Tyvärr, jag tror inte på din affärsidé. Det finns för många okända faktorer, och ur kundens perspektiv är du en av dem. Du kommer behöva massmarknadsföra dig för att få någon att nappa på ett erbjudande så diffust som det du presenterat här.[br][br]Gör en liten övning: Utforma en "riktig" tidnings-/nätannons för din tjänst och presentera den här. Om jag förstår exakt vad du gör, vilket resultat jag kan förvänta mig och hur det löser det problem jag har så kanske jag låter mig övertygas...

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.