Grossister?

12
hejsan! jag har planer på att ha skaffa en webshop. dock har jag ett annat jobb så hinner ju bara fixa på kvällar och så, därför undrar jag om det går att fixa så att grossisten skickar direkt till kunden som beställt på min sida, istället för att jag ska ha ett lager. funkar det? det är jaktprylar jag ska sälja.

tack på förhand
758
1
Det gäller "bara" att hitta en grossist som ställer upp på detta.[br]Jag tror att det kan bli svårt att hitta en lämplig partners.[br]Ungefär så..
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
12
men tror du det går att hitta någon eller helst några om nu man vill ha många olika produkter? en fråga till, kan du något om uppbyggnad av webshop?[br][br]tacksam för svar
758
1
Vad du letar efter är någon som vill stå för alla kostnaderna och jag tror inte att du hittar någon sådan grossist.[br]Det finns en rad färdiga lösningar på E-butiker, men allt kostar pengar eller egen kunskap i ämnet. Googla på!
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
12
grejen e den att jag har ett jobb 7-14 men kommer hem klockan 5 varje dag så kommer bara kunna pyssla med webshopen på kvällar och då känns det som jag inte kan ha ett eget lager och skicka allt själv. vill ha en webshop där jag säljer allt från jaktkläder till lockpipor. men mitt problem är att jag inte kan något om webshopar och allt som behövs och vet inte vart jag kan lära mig om det? behöver tips och råd. jag har googlat men hittar inget bra. jag vill göra mycket själv, är tanken iaf.
2066
2
[quote author=patrikpettersson link=topic=6612.msg31182#msg31182 date=1266174659][br]kommer hem klockan 5 varje dag[br][/quote][br][br]Det innebär alltså att du har mellan 4-7 timmar varje dag att ägna dig åt att lära dig allt om internet och webbshoppar. Hur kan du inte hitta något på google?[br]Mina sökningar på "Att skapa en webbshop", "Creating a webshop" ger över 300000 träffar, borde ta minsta några dagar att gå igenom de mest relevanta.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
151
Eller också kan du anlita oss på RA Konsult InWest så ordnar vi fram färdiga offertförslag inom din budget. Se vår hemsida www.raweb.se
MVH Richard Andréasson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.