En möjlighet

2
Hej

Jag heter khyber, 21år gammal och bor i Stockholm. Jag har skapat hemsidan www.challengemaker.com. den blev klar igår.
Jag vill att ni går in på hemsidan och noggrann går genom alla kategorier, fliken vanliga frågor och affärsiden. efteråt om ni tycker att hemsidan har potentialen att bli stor och vill växa tillsammans med mig så kan jag erbjuda er delägarskap helt gratis. anledningen till att jag erbjuder delägarskap och inte pengar för arbetet ni utför är att hemsidan varit riktig påkostad och jag har ont om pengar just nu. 
Som ni har märkt nu att jag har språk svårigheter och det har lett till att hemsidan kan uppfattas oseriös. så det enda kravet från min sida är att ni har bra kunskaper i det svenska språket och kan ägna någon timme om dagen på att jobba med hemsidan.
När ni besöker hemsidan så förstår ni direkt vad som behöver fixas, utvecklas och vad vi kommer jobba mer på. det är så uppenbart.
innan sommaren är det tänkt att den ska marknadsföras.
jag har många affärsidear. mitt mål är att tjäna väldigt mycket pengar på kort tid och på det lagliga sättet förstås.
Ett samarbete med mig kommer ni aldrig ångra er för. jag lovar er det. 🙂




162
Ok, jag var inne på sidan men den var inte tillgänglig, synd.[br]Men när den är uppe igen kan du väl svara här så får jag en påminnelse.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.