Starta hundcafe

3
Hej hej. Ny här. Jag har funderingar kring att starta ett hundcafe i malmö. Är det nån som bor där som vet om det finns nått sånt där. Har googlat och har inte fått upp nått särskilt. Jag har ingen aning om hur man startar och driver ett företag. Jag har varit arbetslös länge och ser det som den enda utvägen. Går hos en jobbcoatch och ska få info om startaegetkurser. Är det någon som har gått nån sån kurs och vad tyckte du. Vad tror ni om hela ideen om ett hundcafe.

Haha jag har väldigt många tankar och funderingar tips på hur jag ska fortsätta är önskat.
20
Hej![br][br]Min första spontana tanke var mest, vad är det för nåt?
www.funkystore.se
3
Haha. Jo det är ett vanligt cafe men också ett cafe där hundarna får följa med och dom har även en egen meny. Bra för hundägare som kan träffas och bra för hundarna som då får träffa andra hundar.
20
Jag gillar konceptet, det låter som en spännande grej faktiskt.[br][br] När jag googlade lite så läste jag om detta med lagar och regler http://vovve.net/Rastplatsen/display_message.asp?mid=3972421, har du tittat något på detta?[br][br]
www.funkystore.se
3
Ah tack för tipset. Det blev jag glad för.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.