Bygg din nya karriär

8
Hej

Jag är investerare i världens största shopping-community, Lyoness. Det hela bygger på att alla handlar året runt. Alla som handlar vill betala ett så lågt pris
som möjligt. (= Rabatt)

Lyoness startade 2003 i Österrike och är idag väldigt lönsamma och framgångsrika. Nu finns 6000 marknadsandelar tillgängliga och ger oss en stor möjlighet att bli rikligt belönade.

Lyoness är ISO- och TÜV certifierade samt blev även utnämnd till bästa företag år 2009 av Österrikiska handelskammaren.
Det är viktigt att veta att Lyoness varken köper, producerar eller säljer någonting, utan enbart är ett smart system att sammanföra företag och kunder, så båda grupperna blir vinnare.


Det som företaget erbjuder är ett rabattkort som vi som s.k Premium-partners få ta del av.

Vi får avkastning på:
Våra vänners shopping som vi har rekommenderat till Lyoness.
Hela Sveriges shopping.
Hela Europas shopping.
Hela världens shopping.

Du behöver inte sälja någonting, köpa någonting eller göra någonting. Det enda som vi s.k Premium-partners bidrar med är ett inköpsbundet kapital till de anslutna Lojalitetspartners.
(Varje Premium-partnerskap innebär en investering på 19 000 kr.)

Varför vill företagen var anslutna till Lyoness?
Företagen som är anslutna till Lyoness släpper mellan 2-30% rabatt till kunder som handlar med rabattkortet.
Det innebär:
Nya kunder.
Trogna stamkunder.
Att företagen kan minska sin marknadsföring och få gratis marknadsföring via Lyoness.
Det kostar ingenting för företagen mer än när kunderna handlar genom att släppa rabatten.

Exempel på företag som är med världen över:
Walmart
Apple
Porsche
Carrefour
Lidl
Media Markt
För att nämna några.

Det är viktigt att påpeka att Sverige för tillfället är under uppbyggnad och att vi är väldigt tidiga med att få möjligheten att investera och bli rikligt belönad.

Jag tjänar idag bra pengar på min investering i företaget. Om du är intresserad av att skaffa dig en ny karriär, eller bara vill veta mer hör av dig till mig via PM så ordnar jag ett webinarium på överenskommen tid.


Mvh A
640
5
Hej! Är det MLM du håller på med? MVH R
8
Nej det är INTE MLM! Jag vet att folk på andra forum skriver MLM/pyramidspel och allt vad det är. Men det stämmer inget av det. Är du intresserad av att veta mer kan jag ordna info, webseminarium? Mvh Anders
91
8
[quote]Du behöver inte sälja någonting, köpa någonting eller göra någonting.[/quote] Det känns onekligen som en bluff...
8
Jag garanterar att det INTE är en bluff! Jag ger er en chans att vara med och tjäna pengar. Första gången jag såg allt tänkte jag att det måste vara för bra för att vara sant.... Fick se en nära bekants kontoutdrag och gick med själv... Det är det bästa jag gjort! Får en gång i veckan utbetalningar och är hur nöjd som helst!
640
5
Hej! Du behöver inte sälja någonting, köpa någonting eller göra någonting. :LOOOL Lägg ner. Kan ingen moderator tar bort inlägget? MLM är ju inte tillåtet här inne. En enkel sökning på nätet om företaget du representerar visar tydligt att det inte hör hemma här inne. MVH R
8
Varför ska han ta bort en tråd som handlar om hur man kan skaffa sig en passiv inkomst på ett helt lagligt och moraliskt riktigt sätt?
91
8
Ok, en chans till att förklara mer. - Vad händer med pengarna man skall betala för att få vara med och varför ska man betala? - Man ska rekrytera fler folk eller vad tjänar man pengar på? - Varför hittar jag massa artiklar och foruminlägg på både svenska och engelska om att detta är en bluff? Det gör man sällan om seriösa företag... - Hur kan man tjäna pengar då "Du behöver inte sälja någonting, köpa någonting eller göra någonting."?
8
"Vad händer med pengarna man skall betala för att få vara med och varför ska man betala?" - För att de stora företagen ska ha en garanti att det kommer att handlas med rabattkorten så behövs ett s.k inköpsbundet kapital. Det inköpsbundna kapitalet (vilket i Sveriges fall är ca 110 milj kr) kommer Lyoness att använda när dem ska förhandla med företagen om vilka som vill vara med i köpgemenskapen och hur mycket rabatt som dem ska släppa. (mellan 2-30%) Ang. rekommendationsbiten är det en valfri del. Du kan rekommendera dina vänner och andra som kommer att ha samma chans som dig att tjäna pengar på det som folk handlar med rabattkorten. Ex: Om greta handlar mat, bensin, betalar elräkningen, köper en tröja, för exempelvis 5000:- en månad.Hon har sedan registrerat sig via nätet att få ett rabattkort som kan användas hos alla lojalitetspartners(företagen), fått ett rabattkort av någon vän som är ansluten till Lyoness eller beställt ett kort via någon butik. Så får hon en rabbat mellan 2-30% på allt hon handlar med kortet. 1-2% får hon tillbaka i cash, 0,5 får den som har gett henne kortet och 0,5 får den som har gett kortet till hennes vän. ex 5% får hon på sitt s.k inköpskonto som hon sedan kan handla för i butikerna och som sedan läggs ut på s.k premiumpartners. och Lyoness tar en extra procent av företaget utöver de andra procenten. Men det hela är ett binärt system som syftar på siffran 2 och är uppbyggt av s.k positioner. (Detta behöver visas i en presenttion för att ge en klar bild) Det vi har sett med egna ögon är att systemet generar offantliga summor pengar( Vi har vänner utomlands som det har visats för). SÅ kort och gott bidrar du med ett inköpsbundet kapital och vilket hjälper Lyoness att koppla till sig företag och som sedan delas ut rabattkort--> genererar pengar i systemet.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.