Starta eget företag guide

8
2
Tjenare,

Jag har precis skrivit ett långt blogginlägg i form av en guide för de som inte ännu startat företag men som är sugna på att göra det, och speciellt då online företag.. Ville bara dela med mig, hoppas det hjälper någon

https://neckelius.com/starta-eget-foretag/
19
2
Tack för läsning. Du säljer utbildning för att hjälpa att skicka bra säljande mail? Och lite smått o gott. Det första man läser är att du tjänat miljoner på kort tid. Ursäkta men känns nästan som Scam, kan du inte berätta mer om din verksamhet? Eller tjänar du grymma pengar på affilate till länkarna till herrarna Luke McIlroy – metsperformance.com Men framförallt dim master Timothy Marc, man blir lite sugen av hans välproducerad filmer när han reser runt. Lite tråkigt dock bara på bild på flygplats och lite på ett torg. Alla fina havsmiljöer och höghus o lyx är han inte i bild. Mkt svårt att se om det är han som sitter i Ferrarin eller ej. Utbildningen: Secret Society Mastermind Helt underbart namn :) Om du ska föreläsa så skicka gärna mig ett meddelande, vill gärna få inspiration av att sälja luft. Är en fantastisk egenskap, nu säljer du kanske inte luft men jag uppfattar så. Försöker verkligen hitta vettig information om Timonthy men de 2 första Google sidorna är bara massa halv kassa sidor. Man funderar på om han själv skapat allt, blir mkt mkt fascinerad av hans arbete med marknadsföringen av sig själv. Hittar bara några kommentarer om att han är en Scam, och lurat folk på pengar. Är det någon typ av utbildnings MLM? Berätta gärna mer

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.