Hjälp med preciserat varuslag till Bolagsverket

38
raderat
205
1
Instinktivt tänker jag ordet Fritidsartiklar.[br]Jag antar att du kan välja ganska många olika saker att ange. Då bör du kunna bläddra igenom sortimentet på ex. coolstuff och jämföra. Skriv ner vad du skulle kalla prylarna om de inte får vara "prylar", när du sen ser nästa sak som inte passar in i din första kategori skapar namnger du en ny, så har du två kategorier. Fortsätt så tills du gått igenom merparten av sortimentet så bör du ha en ganska väl passande lista på kategorier.
1616
4
Det finns väl inga direkta begränsningar hur många kategorier du kan ange.[br]Ex[br]Elektronikprodukter[br]Teknikprodukter[br]Designprodukter[br]Merchandisingprodukter[br]etc[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
38
raderat
2360
37
Tänk inte bara på det du håller på med just nu utan vad du tycker om sätt sedan svävande  rubriker, och tar de inte det ta fram en produktkatalog och dra igenom allt sida upp oh sida ner och be dem stryka det som inte passar. De är fortfarande lika korkade där som när jag registrerade mitt företag  en gång i tiden. Det är även så att man kan ha verksamhet som går utanför detta. Skattemyndigheten tar glatt emot pengar även de som de inte ska ha men som förstör för småföretagare. Jag är trött på deras omstörtande verksamhet som är direkt skadligt för landet.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.