Sälja min befintliga webshop!?

3
Hej,

Jag utvecklar internetsiter, och har bland annat en webshop för vuxna leksaker och sexiga kläder. Jag håller på med ett annat stort projekt och känner att jag inte hinner med att driva shopen också.



Hur gör man för att sälja en sådan? Var annonserar man? Hur mycket kan man begära för en fullt fungerande shop?



Mvh

Mattias
88
Du kan annonsera här, genom att lägga ut en blänkare på Till salu. Även på blocket annonseras det ut en del sajter. [br] [br]Det annonseras på Webmasternetwork.se. Även missdomain.com har tjänster för försäljning av domäner/sajter.
ww.kurslitteratur.se
www.digiart.se
3
Men hur mycket kan man ta betalt för en sådan??
10
Det hänger på hur stora intäkter shopen ger. man räknar ca 3 till 4 x vinsten. Sedan är trafiken avgörande. [br]Se till att ha statistik på trafiken till sidan.
SVENSKA AUTO-NEWS
34
Har du inga kunder i butiken blir det svårt att få mycket pengar. [br] [br]Jag kan rekommendera Blocket framför övriga alternativ.
ar något nytt på gång...
3
lite kunder är där allt, otroligt många med tanke på att jag inte annonserat en ändå gång :-)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.