Hjälp mig med att fylla i en enket!

23
Hej!

Jag skulle vilja ha hjälp ifrån er att fylla i en enket. Den är på fyra frågor och tar ca. 20 sek att fylla i.

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=GYPHfgJkeeImjnmlHKT53A_3d_3d

Tack på förhand!
2066
2
Jag tar för givet att det på något vis relaterar till ditt företag? Skriv gärna hur och varför, så får du troligtvis mer intresse.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
23
Yes, Jonathan! Du har rätt. Jag vill få ett hum om önskemål och vanor vad gäller tapetförsäljning. Går dem att sälja på nätet? Och framför allt, hur och vad ska man tänka på då?[br][br]Posta gärna en kommentar med tankar kring affärsidén här.[br][br]MVH[br]
1165
Jag tror att det är svårt att sälja tapeter på nätet. Många vill klämma och känna, och så vill man se hur de ser ut i verkligheten. Det är också en trygghet att ha någon att fråga, och att kunna åka och komplettera med en rulle när man upptäcker att man skar till en våd fel.[br][br]Jag har ingen susning om marginalerna på tapeter, men det är ju rätt så stora och skrymmande saker. Fraktkostnaderna kommer äta upp mycket av vinsten, och tillbehör för att tapetsera är ju inte heller så smidiga att skicka. Här i stan får man låna tapetserarbord av färgbutiken när man köper tapeter t.ex, och sådant kommer man inte att kunna erbjuda på nätet, utan där finns bara pris och utbud att konkurrera med.
2066
2
Kan du erbjuda mig en vägg med eget motiv och hög kvalité är jag intresserad!
Med vänliga hälsningar,
Jonathan

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.