Företagande kvinna: Var med i en bok!

2
Företagande kvinna: Var med i en bok!


Min ambition är att skapa en bok där ni som företagare ger tips,
råd och idéer på vad du gör/har gjort i ditt företag för att öka omsättning och vinst.

Det kan t.ex. handla om att du har investerat/utvecklat något,
gjort en speciell marknadsföring
eller så har du förändrat din mentala inställning till företagande
och det har gett ökad omsättning.

Du som vill dela med dig av din story kan vara enmansföretagare eller äga en koncern – jag vill ha med alla slags företag.
Det viktiga är att du har gjort något som har ökat din omsättning och vinst och
att du vill berätta om det!

Läs mer, dela med dig av din story genom att skriva ner den som en kommentar på den här blogginlägget: http://www.biznizsmart.se/2009/01/foretagande-kvinnor-bok/
eller e-posta den till oss på: [email protected].

Jag söker 20-30 st. företagande kvinnor

Så sänd in ditt bidrag, så har du chansen att vara med i boken!
Du som blir utvald att vara med i boken får som kompensation tillgång till E-boken.

Ta chansen och var med i en bok om hur företagande kvinnor gör för att öka omsättning och vinst. http://www.biznizsmart.se/2009/01/foretagande-kvinnor-bok/

Jag ser fram emot ditt bidrag!

ViviAnn Labba
Grundare Business Smart® - vi hjälper ditt företag att växa!
0771 -88 33 88
----------------------

2360
37
Min hustru har företag, så även jag. men det finns en skillnad, myndigheterna tar inte kvinnors arbete på allvar. SKV, länsrätt kammarrätt, regeringsrätt brys sig numera inte om lagar, utan finns endast för sin egen skull. Jag sätter min förhoppning att en förändring skett på sista tiden hos Regeringsrätten dit vi sänd en av många resningsansökningar. Då det redan idag går bra behöver vi inte anstränga oss det minsta utan tackar nej till ett otal uppdrag. Beroende på om man numera vill ha växande företag kan vi göra det ganska omgående eller dra ner ännu mer.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.