Namn på mitt företag

2
Jag kommer att sälja skrivtjänster.

Då har jag förslag på: :-\

[color=red]1.[/color] Skrivbyrån Eva
[color=blue]2.[/color] EvaSkriver
[color=yellow]3.[/color] SkrivEva
[color=purple]4. [/color] SekrEva

Vilken av dem gillar ni?  :roll:
44
förslag: registrera byrån i ditt namn om du är egen[br]ta sedan ett verksamhetsnamn som du använder utåt, på visitkort, web mm[br][br]Evas Skrivbyrå lät annars så jätteretro bra! [br]Eva Skriver i andra hand om du inte tänkt dig helt andra förslag;[br]Smidiga Pennan, Skrivbart, Evas penna [br][br]... oj dags att gå! Lycka till
Vill man så kan man
758
1
[quote author=Egen link=topic=5230.msg25250#msg25250 date=1239037407][br]Jag kommer att sälja skrivtjänster. [br][br]Då har jag förslag på: :-\[br][br][color=red]1.[/color] Skrivbyrån Eva[br][color=blue]2.[/color] EvaSkriver[br][color=yellow]3.[/color] SkrivEva[br][color=purple]4. [/color] SekrEva[br][br]Vilken av dem gillar ni?   :roll:[br][/quote][br][br]"Skrivbyrån Eva" känns som en stöld från Ikea katalogen anno 1991.[br]Skrivbyrån rent allmänt låter som något som fanns förr - men jag kan ha fel i detta.[br][br]Mitt förslag är "dokumentservice" eller "doc.eva" :D
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
2
:bravo[br]Tack för era bra förslag![br]Både penna och dokument gillar jag. Håller med om att det kan låta IKEA-aktigt, det låter faktiskt komiskt, verkligen något att tänka på![br]Men så börjar jag tänka så här: tänk om jag vill byta branch och sälja något annat istället, som sång eller väskor eller tillverka hemsidor eller alltihop, skrivtjänster också? Då går det inte heta Pennan eller Skriv...  :nono[br]
109
Skrivbyrån Eva må låte som en IKEA möbel och lite roligt, men jag har redan lagt det på minnet..
2360
37
Namnförslag: DIREKT
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.