Behöver läsa på lite. Någon "kurs" att läsa online?

6
Tjohoo  🙂

Har länge velat starta eget och nu när jag fått så stor respons av intresserade köpare och fått bekräftat att det är en bra och säker "produkt" har jag öppnat min webbutik och skickat in registreringsuppgifter för eget företag.

Men jag känner att jag behöver läsa på lite om regler och annat man bör tänka på som eget företagare.
Behöver vara lite påläst och ha lite kunskap inom området än att bara starta igång en butik, dra in pengar och leverera..

Jag har hört att det finns skivor och material på nätet som ma kan plugga hemifrån än att gå på kurs, någon som vet mer om det och vill tipsa mig? 🙂
I have a Dream..and Dreams come true..
223
http://www.venturecup.se/graphics/user/vc_swe_syd/files/handbok/venture_cup_handbook_svensk.pdf
2360
37
Ett skräckexempel hur man startar företag :nono :nono men lycka till.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
223
Ja, eller snarare beroende på Sanas personliga exponering, som med vilken investering som helst:[br][br]Om du har låg personlig risk är det bara att tuta och köra: du har valt den snabbaste inlärningsmetoden, nämligen att testa och göra själv. Du har även valt den mest riskfyllda inlärningsmetoden, och du kommer göra misstag. Frågan är bara hur dyrt de kommer stå dig, så se till att du har en låg personlig exponering.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.