Tips på bra e-post tjänst?

53
1
Hej!

Har precis fått igång företaget och har första klienten och jobbet på gång.
Sitter med offerten och inser att jag måste fixa en ny e-postadress till företaget.

Jobbar normalt i en kommunal organisation där vi är outlookfostrade och gillar outlook skarpt. Har dock inte fått programmet att funka på min dator.

Vore tacksam för rekomendation av bra e-postprogram (gratis tjänst).

tack på förhand!
2
Hej,[br][br]När du säger att du vill ha en "ny e-postadress till företaget" - innebär det att du har en domän? Eller nöjer du dig med en generell [email protected]? I sådant fall skulle jag nog rekommendera Google Gmail. Om du vill ha egen domän så stödjer företagsvarianten av Gmail, dvs Google Apps, det. Om du önskar Exchange så kan du även köpa det i molnet från Microsofts s.k. Online Services. Kostar dock 49 kr per användare och månad (minst 5 användare). [br][br]Fler alternativ finns presenterade på Valiapp, http://valiapp.com/apps/16[br][br]Om du tänk att använda din företagsmail flitigt och seriöst så skulle jag rekommendera att du spenderar några kronor i månaden. [br][br]/Göran
86
6
Jag använder Google Apps och egen domän så att jag kan använda mittnamn@företaget.se[br]Det fungerar jättebra, och är gratis ...
53
1
Tack för svar Göran och gnulia!
9
Använder också Google Apps, överlägset bäst!
LÅ Webbyrå - Hemsidor från 3 999:-
www.lawebbyra.se
6
Hey![br]Är det någon här som har någon direkt länk till Gratis-Versionen av Gmail for business. Hittar nämligen inte den.. [br]Skulle hjälpa mig mycket så skulle va grymt tacksam för svar!
Founder Of The YF Collective.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.