Startsida

Flytta till Stockholm...

Skapad - Senast uppdaterad
Tack mottaget: 3
Har mer eller mindre bestämt att jag ska flytta företaget (borttagning av tatuering med laser) från Uppsala till Stockholm.
Det blir hos samma hyresvärd som nu, så det känns tryggt.

Men, är det nån mer här som gjort samma drag?

Vad har ni för erfarenheter av Storstaden?

http://www.inkmadness.se
Jag fick en tatuering för mig själv och i vår stad är killar engagerade i denna och till och med olika tekniker! med olika effekter
Det svåraste med att flytta är att hitta normal lasttransport. Jag flyttade nyligen mig själv. Transport var i tre steg: plocka upp föremål på två ställen och föra dem säkert till sin destination. Allt är gjort perfekt!
Tidigare hade jag ett drag, många saker, när jag anlände hade jag allt klart, samlat och packat. Jag började leta efter bärare på tredje parts webbplatser, Jag kommer inte att lista dem, inklusive problem relaterade till dem... De kastade mig i ordets fulla bemärkelse: två gånger var jag tvungen att snabbt leta efter en ersättare för mycket pengar. Jag kom till denna portal för några månader sedan, det fanns en liten transport, jag trodde inte omedelbart att det var möjligt att helt enkelt beställa transport, men jag tog en risk och jag blev inte besviken! Flyttade allt i tid och för mindre kostnad som jag kunde förvänta mig.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.