Servicefinder bra eller dåligt?

Ulla Karlsson
Jag hörde om servicefinder men är osäker på alla dessa internetföretag. Inte lätt att veta vad man ska tro..

Har någon här inne erfarenhet av företaget?
86
6
Jag såg tv-reklam med dem och anmälde mitt intresse. En kille ringde upp och förklarade deras upplägg, men han ville att jag skulle bestämma mig direkt på telefonen ... jag sa att jag ALDRIG gör affärer över telefonen, jag vill se alla villkor och texter innan jag skriver på något. Han frågade om han kunde ringa upp senare, och jag sa att han först behövde skicka mig skriftligt på det han lovat över telefonen. Jag fick faktiskt ett mejl, men där stod inga löften och inga avtalsvillkor. Googlade på företaget och fick upp en massa dåliga omdömen (några bra också faktiskt), det gjorde att jag bestämde mig för att avstå. Titta t.ex på www.reco.se/servicefinder
25
Har sett deras reklam, och som Gnulia säger, man ska inte göra affärer över telefonen. Jag har också blivit uppringd av diverse företag som inte vill skicka info, utan hänvisar till en informationsfattig hemsida om man vill veta mer. MVH Tony S
Tony S www.varmlandbusiness.se [email protected]
86
6
Ulla Karlsson
Tack för era svar! Låter som det finns bättre sätt att hitta kunder på.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.