Kontorslokal - Kontorshotell - Kontorsplats i Göteborg??

74
1
Det är dags för mig att flytta kontoret ifrån lägenheten och ut till en plats utanför hemmet, enda anledningen är att jag snart blir galen av att sitta hemma om dagarna..att inte träffa folk om dagarna är inte så lätt att hantera. Så den sociala biten i livet skall nu ändras förhoppningsvis, när jag sitter på ngt kontor istället.

Frågan är vad skillnaden är mellan alla olika kontorer som finns, hotell, plats, lokal, rum....

Det jag är ute efter är att det ska vara:
1) I centrala göteborg
2) Kosta max 2600 kr/mån
3) Eget rum är att föredra men ENDAST om det har fönster ut och inte är instängt. Eller att det är inglasat så man ser ut till andra.
4) Kan även gå bra att sitta vid en arbetsplats intill alla andra.
Är det då kontorsplats jag söker efter? Är det då att packa och ta med hela rubbet varenda dag för att nästa dag släpa dit det igen? Har ju både en stationär samt bärbar så blir jobbigt att transportera den stationära datorn..

Får husdjur (hund) tas med normalt?? Skulle underlättat..

Så någon som har tips för mig som vill bli lite mer social inom jobbet?
90
Hej, Jag har själv varit i kontakt med ett antal olika kontorshotell, men de flesta i utkanten av centrum för att det är enklare med bilen då. Kan du ange vilket område du tänker dig? när du skriver centrum tänker jag i första han på centralstationen, innom Vallgraven och Avenyn. MVH Billy
www.affelin.se www.facebook.com/AffelinBda
74
1
Hej Billy, ja precis du tänkte rätt. Det är så centralt man kan komma som jag vill hamna. Centralstationen, avenyn osv. Om man nu kan finna ngt för max 2600? Har ju ingen koll gällande priserna.
90
Hej, Kan bli svårt att få ett eget rum, men inte omöjligt. Dock tror jag att jag själv sett att man kan hyra en arbetsplats för ungefär den pengen. Kolla om du kan hitta något här: http://www.allakontorshotell.se/hitta-kontor/kontorshotell/Sverige/Göteborgsområdet/Göteborg/Göteborg_Centrum-22 Kom ihåg att klicka "gilla" här och/eller på facebocksidan Affelin BDA MVH Billy
www.affelin.se www.facebook.com/AffelinBda

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.