Nätverk

22
1
Då sökfunktionen för forumet inte vill va med riktigt så startar jag en ny tråd...

Jag är på jakt efter Nätverk med personer/företag i samma yrkesområde eller närliggande. Det är egentligen alla som på något sätt sysslar med fastigheter (försäljning, underhåll renovering etc.). Vet någon om det finns eller är det dags att försöka få igång ett bra nätverk här på företagande?
Tänker att man kan utbyta erfarenheter och tips. Kanske tipsa kunder om varandra osv...

Lägg gärna till mig som vän här så får vi se om det blir något av det hela...
Hemsida: www.trafa.n.nu
22
1
Över 200 visningar men ingen som känner att det är nåt o jobba för?! :unsure:
Hemsida: www.trafa.n.nu
87
5
Tråkigt att se. Ett tips är att lägga upp en marknads undersökning här på forumet, med ett visst antal bestämda val. Kanske du får större utdelning. Så får du förhoppningsvis ett bättre "hum" om hur många som är intresserade. Folk kanske inte riktigt vet vad dom skall skriva fast dom tycker idéen är bra. / Kenneth
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
43
3
Jag tycker att det låter som en god tanke! Själv har vi inom familjen eventuellt tänkt att investera i ett mindre hyreshus. I nuläget äger vi två sommarstugor, en på Kullahalvön och en i Havsbaden i NV-Skåne, som vi hyr ut och har det mesta av vårt kapital bundet i dessa. I år hyr vi ut en av dessa och till nästa år båda. Förmodligen säljer vi av den ena ifall den inte ger tillräckligt bra avkastning. Eftersom pappa min är målare och duktig byggare så är det inte omöjligt att vi på sikt investerar i fler mindre renoveringsobjekt. Om du är på jakt efter fastighetsägare med ett större bestånd så har jag inte mycket att komma med.. ;-) Hur ser din egen situation ut beträffande fastigheter? Vänlig hälsning / Andreas
http://www.trygghetinnovation.org
22
1
Kul du hittade till tråden AndreasR. Jag är på jakt efter alla som är intresserade av att nätverka och arbetar inom allt som rör fastigheter som sagt. Allt från fastighetsägare och markägare till diverse hantverkare. Själv så äger jag min privata villa som köptes som ett renoveringsobjekt. Samt att vi inom familjen har sommarstuga i dom småländska skogarna. Har också som mål att på sikt införskaffa mindre hyresfastigheter. Men just nu är jag den personen som jobbar åt fastighetsägare. Med renovering och fastighetsskötsel. //Mange
Hemsida: www.trafa.n.nu
21
Testa hör med folket i detta forum också: http://www.byggahus.se/
Hälsningar, Adam Maisonette AB Välkommen in till Probars för att publicera din tjänsteprofil eller lägga upp ett projekt. Vi förnyar tjänstemarknaden på nätet. www.probars.me

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.