Hjälp med att skriva dataprogram...

125
1
Vet inte om detta hamnar rätt nu, men annars får en moderator gärna flytta på det... 🙂



Jag har precis kommit på en helt ny idé till ett dataprogram. Har googlat runt och kommit underfund med att det finns inget liknande dataprogram alls om detta idag, och är helt säker på att det finns en marknad för det... 🙂



Men hur gör jag nu??

Ska självklart skriva ner allt om hur jag vill att programmet ska se ut och vad det har för syfte och vad det ska ha för innehåll, men sedan då??



Jag är inte så duktig alls på att programmera... 🙁



Så vem ska man kontakta för att kunna få fram detta dataprogram??

Och hur gör man sedan för att få detta på skriva med en snygg förpackning?? :?



Tacksam för alla svar... 🙂
125
1
hmm...ska rätta mig själv lite, det finns inget liknande program i Sverige, eller på svenska för den delen....upptäckte det nu... :oops: [br] [br]Men det förhindrar väl fortfarande inte att man kan ta fram det på svenska och försöka göra det så billigt som möjligt?? :?
232
[quote="The Dreamer"]hmm...ska rätta mig själv lite, det finns inget liknande program i Sverige, eller på svenska för den delen....upptäckte det nu... :oops: [br] [br]Men det förhindrar väl fortfarande inte att man kan ta fram det på svenska och försöka göra det så billigt som möjligt?? :?[/quote] [br] [br]Är du helt säker på att det du hittat inte finns på svenska? Kollat med leverantören?
M-Daniel Johansson
125
1
har varit inne på deras hemsida och kollat ordentligt, och just det programmet finns bara på några olika språk och svenska var inte inkluderat... :o [br] [br]Finns även dyra versioner av programmet, men skulle vilja ta fram ett på svenska som inte är så dyrt... :)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.