Tips på seriösa företags forum ?

4
2
Hej alla företagare ! Undrar om ni kan tipsa mig bra och seriösa företags forum med bra information och samtidigt ha möjligheten att marknadsföra bolaget ?
www.rentkontor.se
Ulla Karlsson
Detta är väl det bästa :) Vet inga man kan marknadsföra sig.
1468
246
Fast det är ju en hel del som marknadsför sig även här :)
4
2
Tack för ditt svar! Jag tänkte någon annan hemsida eller forum förutom företagande.
www.rentkontor.se
10
3
Jag tycker Small business forum är helt okej om man vill ha ett mer internationell perpektiv. Dock tycker jag att Företagande.se har en mycket bra produkt, stilren och bra med information om svenska förhållanden
67
7
Forum vet jag inte men på Fb finns sidor där man kan marknadsföra sitt företag gratis. Om du finns i Sthlm så finns sidan Mitt företag Stockholm. Finns säkert liknande för övriga landet.
40
1
Hej! Det finns ett företagsforum på [url=http://startaeget.se/forum]Startaeget.se[/url]. Det forumet har också många användare och den används dagligen. Så det kanske kan vara något :) Mvh: ReklamEliten www.reklameliten.se
ReklamEliten, Billig och Snabb reklam.
1
Kan rekommendera startaeget.se jag med. Aktivt och bra diskussioner.
1468
246
Aktivt? Ligger ju flera obesvarade trådar sen början av januari...
1009
206
Jag försökte skapa ett konto på startaeget.se för ett år sedan eller så. Funkade inte alls. Mailade supporten men den verkar lagt ner. Och det finns som tidigare nämnte massor av gamla obesvarade trådar senast jag kollade.
www.bocekonomi.se - Redovisning, nyföretagande, företagsutveckling

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.