Uppgifter till unga studenter av IT som söker extra jobb

3
1
Hej
Jag jobbar idag som IT konsult för ett större Telekom bolag och får mycket frågor av studenter som studerar programmering om extra jobb och en önskan att få in en fot på jobb marknaden.
Så är det så att det är så att ni har mindre enkla IT uppgifter som att ta fram ett Excel markro eller kanske ett program för utlägg underlag eller en enkel Wordpress sida. Så skulle jag nog kunna hjälpa studenterna att ta fram en lösning.
Jag tyckte själv att det vara svårt att gå från studier till jobb så det skulle vara kul om man kunde hjälp dem som är i slutet av sin utbildning
102
22
Hej Betyder "mindre enkla IT uppgifter" att uppgifterna ska vara avancerade? Jag skulle behöva hjälp med ett par saker: Landningssidor x3 Få till mitt CRM-system ordentligt Få klart en e-handelsbutik Konfigurera intranät Konfigurera personalsystem Konfigurera ett utbildningssystem Allt finns och funkar till 90%, det är finlir kvar. Skulle också vilja ha lite finlir på hemsidor, två stycken.... något för en student kanske?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.