UF-företag inom paintball.

6
Under den senaste tiden har jag funderat mycket på vad jag ska starta för någon UF-företag då jag ska starta det i 2an på Handels programet som jag går i årskurs 1 på nu. Det finns inget ställa att spela paintball på i närheten och jag har perfekt ställe att bygga bana/banor på och har även en del kunskap om paintball, men min största fråga just nu är om jag måste vara 18+ för att få ha folk som spelar paintball på min mark?
10
Om det nu skulle vara ett krav på att en ansvarig var 18+ ta en förälder eller något. Se till att läsa igenom säkerhetsföreskrifter och skaffa en ev. försäkring. Tänk på att ha ett kapital och att (som jag som också gick UF-kursen, fick pris för bästa affärsplan...) så är allt mycket mer komplicerat, eftersom att alla pengar som går runt i UF egentligen är svarta. Men lycka till och kör på det, låter som en skitbra idé! Satsa på ev. födelsedags/firma-fester. Finns en fin kundkrets där om du når runt. Lycka till.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.